description

Blog ni aku yang punya. Aku post apa saja aku suka. Kalau tak nak baca, jangan baca.

Thursday 5 June 2014

MULTIMEDIA WEEK 2014

Belanja gambar budak budak Multimedia Second Year 2014. HAHA. Awesome!


Awek2 CUN MM :)

Baik punya possing sume! HAHA.

Doktor2 pon layan je budak2 ni. SEMPOI !


Dimana sahaja. Mereka mampu berposing.

Semua sudut! CERIA!


Bai dengan Apeh nak tumpang populariti kami lettew.HAHA.

HERO HERO MULTIMEDIA. HENSEM!

grrrr~ biar gambar berbicara. HAHA

Orang kat belakang buat DERRKK je bila kami menggila disitu.

macam group mereka pulak menang! HAHA.

pantang saja nampak kamera. 

we are HAPPY FAMILY.

one big family. MULTIMEDIA.

Mak Jemah Wani Meon pon boleh tahan kalau beposing. HIHI

First Winner Animation. KAMI lah! HAHA. 

CANDID!

HERO dan HEROIN Multimedia  bergabung. MELETOP!

Alhamdulillah semuanya dah selesai. Rasanya sem ni sem paling happy. Baru rasa nak enjoy ngn budak2 coursemate. Alhamdulillah. Dah lama aku cari rasa ni. Setelah dua tahun aku mula rasa sayang dengan apa yang aku lalui. HAPPY FAMILY, MULTIMEDIA. Semoga kami semua kekal bahagia macam ni dan semua berjaya. InShaaAllah :)

No comments:

Post a Comment