description

Blog ni aku yang punya. Aku post apa saja aku suka. Kalau tak nak baca, jangan baca.

Thursday 5 June 2014

Human Computer Interaction. HCI DAY '14

Kali ni belanja gambar kanak kanak Ribena hari HCI DAY. PURPLE DAY !
perggghhhh! HAHA.

Booth jiran depan. HAHA. Group ni product Dream Smart Oven !

 ni Group Leader dorang. Kak Ina yang cantik ni adalah milik Basha. HAHA.

Ni la Banu. Partner aku utk product GogglesCam kami. HIHIK!

Banu depan booth kami. 

Banu dengan Farhana. Foreigner dari Bangladesh. Sama kan mereka? HAHA.

Jiran jiran datang ke booth kami saja nak interframe bergambar. HEHE.

SELFIE sikit :)HAHA

Jiran depan jugak ni. VENDITOP product mereka. Memang TOP. 

ni group members mereka. Atif dah macam Dr Rozmey. HAHA

Dream Smart Oven prototype

product apa ntah. LUPA!. HAHA

WOW Umbrella. Anak Dr Evi jadi tester utk product ni. HAHA.

WARDROBE apa ntah ni. PUN LUPA!


ni HELM helmet. Third Winner

 
ni la VENDITOP tu. Mana x TOP, First Winner kot. HAHA.

prototype utk Smart Baby Walker. COMEL kan?

ni gropu mereka. Sungguh gigih mereka ni.

ni product jiran sebelah. 3R Washing Machine. Third Winner.

me and Banu. Second Winner for GogglesCam.

wajah2 keriangan! kegembiraan! HAHA

DR Evi ! Thanks lot Dr utk semua ni. Subjek HCI very the WOWWW laa!

ni la groupmates aku yang tersayang. (laa sangat) HAHA.

me dengan Mak Jemah jiran depan. HAHAHA.

bila semua winner bergabung! HAHA

me and Ayed, jiran sebelah. Washing Machine. HAHA

Alhamdulillah semua dah selesai. Rasa lega. Dan sampai sekarang masih tak percaya yang group aku GOGGLESCAM menang second prize. Sedangkan ramai dan product lain lagi canggih dari kami. Dan mungkin ni rezeki kami. Apa yang kami lakukan selama ni berbaloi.  Sangat berbaloi. Semua usaha yang berhasil. Dan semoga ni jadi pendorong untuk kami bersatu dan buat kerja dengan bersungguh sungguh lagi lepas ni.Yang penting adalah ilmu yang kami dapat sepanjang kami belajar subjek ini!

No comments:

Post a Comment