description

Blog ni aku yang punya. Aku post apa saja aku suka. Kalau tak nak baca, jangan baca.

Friday 1 February 2013

cuti dan result



Assalamualaikum..

Habis je final exam hari tu sikit pom aku mlas nk pikir sal study..yg aku tahu..aku nk balik!! So..skrg aku memang ada kat umah..aku x keje pon..plannya before balik aku nk keje kat tempat lama aku keje..tp pkir balik cm x kot sbb cuti sebulan je..pastu plak raya cina ni sepupu2 aku nk kahwin..sooo...kami sume akan sibuk laa ngn preparation kat kampong...jd mcm x cukup sebulan laa aku nk keje...gaji pom mst ciput je..jadiiiiii...xyah keje!!

Cuti ni aku tolong maa abah aku kat kedai je..kedai makan.. dah dua minggu lebih aku keje ngn maa abah aku ni...mulut aku x berhenti makan...hehe...SEBAB?!! kan makan free kalo duk umah..kalau kat U makan sume kena pkai duit sendiri..so bila makan x henti ni..paa yg jd? Hahaha...makin menebal dan melebar laa jawabnya......

Nk  dijadikan citer la kan..hari tu aku nk kena g skolah adik aku sbb nk amik duit BR1M tu..maa abah aku kan sibuk..pagi tu aku iron laa baju kurung..nk pakai petang tu naty laa...then bila aku nk pakai baju tu..wow!!  baru kusedari ttg tumbesaran diri ini..tp aku pkir positif.. 
**maybe baju tu yg mengecil..
Aaahhh!!! Cukup kecewa...tp  lantak la kan sbb nty balik U jd ok laa balik sbb makan da nk kena guna duit sendiri....

Ni citer yg paling woooooooowww!!! Slama aku cuti ni...dah sebab terlampau sibuk ngn keje maa abah  aku ni..penat woooo keje kedai makan ni..nk kena gerak banyak..haha...sbb tu mulut x henti kunyah sbb nk tambah tenaga la kononnya...
mlm tu  aku online jap pastu dah mula heboh psal result exam...

DUPDAPDUPDAPPPPPP!!! Luluh jantungku....

Meronta ronta jiwaku nk tengok result aku yg auuuuummmmm tu.... **cam haram**..

 Aku kan xpenah study...study pom bodo2 cam tu je...soo..result aku pom mesti bodo2 jgk...alhamdulillah laa...setimpal ngn usaha aku yg x seberapa tu result pom x seberapa laa sgt...tp nk x nk.. ok laa...terima je laa...takat tu je kemampuan aku... teka berapa??????? Hahaha.......


Ok la...sampai sini je..nk makan plak.. hehehehehe.... kbye...

***semoga pengalaman menjadi  pengajaran... pasni kena usaha lebih lg .....

No comments:

Post a Comment