description

Blog ni aku yang punya. Aku post apa saja aku suka. Kalau tak nak baca, jangan baca.

Monday 31 December 2012

tahun baru

salam tahun baru..ni first entry untok tahun 2013..haha..

skg da hampir pukul 5 pg tapi masih  xngantok..minggu study kan..huhu..
.mata mmg da mata panda ni..uiii....tepat jam 12 pg td kedengaran ramai gilerr dak hostel aku duk menjerit new year.. hamboiiiii....enjoy sakan ek...?? 
padahal baru je first paper td.. 
xpela..stress kan? aku paham....haha...

 wekkk!! hehe..look at my eyes~

pape pon aku nak mintak maap kat sume yg kenal aku secara langsung atau x langsung..especially my follower kat blog aku ni..haha..kalo ada entry yg mungkin x disenangi aku mintak maap byk2.. sebenanya kewujudan blog ni sbb suka2 hati..saja2 je sebenanya..ia x dirancang..haha..dan aku  pon bukan penulis terbaek..tp dgn blog ni la aku kan lepas semua perasaan aku yg mana mungkin ada yg x mampu aku luahkan dengan kata2..haha..cewah!!!! 
betol.. xpela kan..manusia sama je x lepas dr wat silap... 
mintak maap sgt....plisshhhh....

ok..aku da 21 skrg..dgn rasminya...jd aku kena laa mula mematangkan diri aku ni..hehe..pape pon segala kenangan 2012 akn aku kenang selamanya..begitu jgk dgn tahun2 yg aku dah lalui selama ni..dan harapan aku tahun ni aku akan lakukan semua hal dgn sebaik mungkin dan aku akan usahakan diri aku menjadi khalifah yg bertanggungjawab utk dunia ni..dan inshaaAllah aku akan belajar mendalami ilmu agama lepas ni..
inshaaAllah...

salam 2013 pembuka bicara  :)


No comments:

Post a Comment