description

Blog ni aku yang punya. Aku post apa saja aku suka. Kalau tak nak baca, jangan baca.

Sunday 30 December 2012

salam akhir 2012..apa azam baru???

Daa nak masuk tahun baru kan? Semua sibuk duk tanya2 apa azam baru..haha...member aku sorang kat kampong siap msg aku lg td semata2 nk tanya soalan tu ahh..hehe..SENOK!!
 Ok laa..sebelum story sal azam baru 2013 aku nak gitau yg aku bersyukur sgt2 sbb azam 2012 aku tercapai dgn jayanya..hehe... azam aku tahu  ni nak masuk U yg HOT kat Malaysia dan wat degree start ngn umo 20 thn..haha..walapon lmbt setahun dr org laen tp xpelaa...Alhamdulillah sgt..and now! Im here! UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA..salah satu RESEARCH UNIVERSITY ternama! Haha..terasa bangga sgt2..woow!! 

 welcOme 2013

OK..hampir terlupa plak ngn azam tahun baru ni..2013 kan?? Erm...azam tahun ni nak tunaikan semua azam2 yg tertangguh tahun2  lepas..haha.. macam2 laa yg tertangguh tu.. rasanya xsilap aku da 5 tahun kot azam aku nk kuruskan badan  x tercapai dan tertangguh..TER ke?? Ntah laa...bulat cam ni pon da cukup cOmel gilerr..makin HOT laa bila da kurus~~ puuiii..kikkikkikk....KOYA MUM!! Haha..xde ah...paling penting sihat tubuh badan kan.... awal tahun 2013 ni first time aku dpt result sem 1 kat U ni..dan skrang pon aku dlm minggu belajOr..uuiiii... aku nak result sem 1 aku ok dan x lingkup..tu je..haha...inshaaAllah..i will try mybest oK..

“aku belajar kerana Allah Taala..dan semangat aku bersama ngn aku..semangat Maa Abah”

Dan Alhamdulillah ramai yg support aku dr belakang..kawan2 aku..dan “hatisaya”..haha..nk jgk! Mst laa...dia ada ngn aku disaat jatuh dan bangun aku selama ni..
“timOkasih abe...haha.. **TERgedik laa plak...

Alhamdulillah  4tahun kita bersama selama ni dan  aku harap kekal hingga akhir hayat..howwwsweeetttt!! haha...eeeee : )

Selamat tinggal 2012.. setahun kenangan indah bersamamu..xkan kulupa...inshaaAllah..maka tamatlah riwayat umO aku...oooo!! umO 20 laa..da nk masuk 21..kaya bila masuk 21 ni..da blh daftar pengundi..ramai yg berebut perlukan calOn  yg sorang ni..hehe... Sorry coz i love GREEN in colour ONLY.. BLUE2 xlawe laa ambO..hehe..

byebye
Salam terakhir 2012....

No comments:

Post a Comment