description

Blog ni aku yang punya. Aku post apa saja aku suka. Kalau tak nak baca, jangan baca.

Thursday 5 January 2012

Bubbye 2011!!

2011..setiap tahun yg aku lalui selama ni akan beri aku makna dan pengalaman yg x mampu aku lupakan sampai bila-bila..sepanjang 2011 aku banyak habiskan masa aku di Penang..tempat di mana aku mula ubah balik semua kesilapan aku masa SPM dulu..cewah!! i love Penang Matriculation College..kenangan bersama kawan kawan di sana x mungkin aku lupakan..duk kat matrik adalah kenangan paling indah..kat sana bukan sja tempat untuk study tp aku mula kenal macam2 jenis org kat sana..antara kenangan yg aku x kan lupakan selama tahun 2011 adalah saat gelak ketawa bersama kawan-kawan kat sana..tyme study..lepak..sambut bday aku..sumpah!!mmg syook sgt..heheee~...
TETAPI...=(.. x kurang jgk dgn kisah sedih yg aku alami selama ni..mungkin yg kenal aku kan tahu apa yg aku alami..kehilangan kedai kesayangan family aku dlm sekelip mata aku x mungkin akan lupakan semua tu sampai bila2..hal ni mmg buat aku sedih sgt..mmg banyak pihak yg slah dlm hal ni..tp ni semua bg pengajaran pada semua especially my family..kami lebih matang dgn apa yg dah jdi..mungkin ni jgk bkn rezeki kami..dan aku harap satu hari nanti..Tuhan limpahakan rezeki pada kluarga kami..dan kehidupan kami sekeluarga lg Okey bila tiba tahun baru ni..aminnnn..semoga Tuhan makbulkan doa aku..dak aku tahu Tuhan lbh mengetahui  apa yg kami lamai dan rasa..==’

Lastly ..selamat tinggal tahun2011..mustahil kita akan jumpa lg..dan aku harap kenangan suka duka 2011 banyak memberi aku pengajaran..dan berakhirlah umur aku yg “belasan tahun” ni..hehehe..gudbye 2011!!!

No comments:

Post a Comment