description

Blog ni aku yang punya. Aku post apa saja aku suka. Kalau tak nak baca, jangan baca.

Thursday 5 January 2012

:: Salam Tahun 2012 ::

Alhamdulillah hari aku dapat sambut tahun baru yg ke20 kat Kelantan..Eppy New Year utk diri sendiri!! Hehe..xde pape pun.. actually..mood ni excited sgt  sbb umur dah masuk 20 tahun..haha..ni maknanya aku bkn lg remaja..tp da masuk alam dewasa!!hehe...cewah!! mmg xsangka langsung..cepat sgt masa berlalu..aku rasa baru je lepas zaman skolah tadika n skolah rendah..hehee...bila umur dah 20 ni aku rasa makin matang..aku nk jd sorang yg lg Ok dr yg sebelumnya..aku nk mula serius dlm semua hal selama hidup aku pas ni..

Mmg x dinafikan aku ni sorang yg ceria n epy go lucky setiap masa hinggakan ada yg tny “”mmg kau xpenah ada masalah ke?””..hehehe..x ah..ade ke manusia yg xde masalah??xdekan??  sedangkan orang gila pun ada masalah ni kan plak aku yg normal..Cuma x mungkin kita mampu luahkan semua apa yg kita rasa pada umum..ada batasnya jgk..aku bukan jnis yg akn luahkan semua masalah aku pd org..aku kan cari kawan yg btul2 akan paham ngn apa yg aku rasa..DAN bg aku juga..xde masalah yg xde jalan penyelesaian..cuma kita kena sabar dan perlukan masa utk selesaiakannya.. =.=

No comments:

Post a Comment