description

Blog ni aku yang punya. Aku post apa saja aku suka. Kalau tak nak baca, jangan baca.

Saturday 13 December 2014

Element Creative Design (Janji Ayah)


hai hai hai... ni nak post montage nak promote buku cerita kanak kanak yang aku buat. Meh nak cite sikit. Macam macam dugaan yang dilalui tau nak siapkan buku cerita yang 22 pages tu. Tiga minggu baru siap. Part paling susah time nak color. Lukis senang sebab aku pakai shape tool je. Lepas print buku tu. Janji Ayah tajuk buku tu. Kitorang kena buat pulak video montage nak promote. Bukan sampai situ je, siap kena jadi maskot pulak tu untuk main character kita. Untuk buku aku ni, aku jadi ayah la.. hahaha. okay, gambar maskot mungkin akan menyusul kemudian dalam post akan datang.

ni la cover depan buku aku tu. hahaha. macam mana? ok x? 
maklumlah tangan kayu kan. 




\
  ni pulak video montage untuk Janji Ayah.

sekian, terima kasih.


No comments:

Post a Comment