description

Blog ni aku yang punya. Aku post apa saja aku suka. Kalau tak nak baca, jangan baca.

Saturday 13 December 2014

Animation Computer Assignment


Alhamdulillah...
Akhirnya siap jugak video Animation ni. Macam sem lepas jugak aku dengan partner aku Nurul Afiqah. KuraKucing Production. Kali ni kitorang tampilkan video animasi bertajuk Adventures of BoTak. 

Bo dan Tak ni kawan baik. Mereka hidup dalam sebuah rumah ( bilik tido). Bo ni suka sangat tengok bunga matahari dari luar tingkap. Satu hari, Bo ajak Tak keluar untuk tengok dengan dekat lagi bunga matahari tu. Tak ni jenis yang cepat terkejut dan akan "ringing" tiap kali terkejut. Tiba tiba...... (tengok la sendiri)..

OK..Selamat menonton dari kami. 

InshaaAllah...pengalaman buat animation ni kami akan improvekan dari masa ke semasa. 

No comments:

Post a Comment