description

Blog ni aku yang punya. Aku post apa saja aku suka. Kalau tak nak baca, jangan baca.

Saturday 15 June 2013

Strike Force!


sekali kita kawan..selamanya kita kawan!


Okay.. ni kos paling aku suka sem ni..walapon hanya satu jam kredit je..ni la coursemate yg paling “osem” penah aku jumpa..kami sume dah mcm family.. minggu ni minggu terakhir kami bersama sbb dah nk dekat final..in shaa Allah lain kali kami jumpa balik.. sebelom habis sem ni kami buat jamuan kelas terakhir dan aku adalah pengarah program.. alhamdulillah program ni berjalan dengan cemerlang dan cukup2 enjoooyyyy!!!


 Macam2 kami buat hari tu..selain berBBQ kami bertukar hadiah, ada cabutan bertuah, ada game yg menarik, karok lagu, luah perasaan sepanjang sem..

Baksis Group 35 sem ni mmg yg terbaek penah aku jumpa.. inshaa Allah aku doakan kita semua x kan penah putus persahabatan and all the best for final exam! Chayyook!


STRIKE FORCE !

No comments:

Post a Comment