description

Blog ni aku yang punya. Aku post apa saja aku suka. Kalau tak nak baca, jangan baca.

Saturday 15 June 2013

Final Exam!!!


sem dua kat UPM ni akan berakhir bila 5paper berlalu..

dua paper dah berlalu.. tiga lagi bakal bertandang minggu ni..in shaaAllah..

sem ni agak tough sikit sbb first paper pon dah phewww! apa lagi kalau bukan Programming.. bercoding la jawabnya..biasa satu coding boleh siap dua minggu..tapi final exam 5 coding utk dua jam.. $^&^*%$^&*



java make me SICK!!!

for the next day.. follow by Assembly Language paper!
bercoding sudah..kali ni berbinary number  dan berlogic gate yg mmg x penah nak logik!





 just 1 and 0..
i'm only have ONE brain which sometimes it actually ZERO!

three more paper for this week!
 and the most tough is Calculus
i hate calculation subject! -_-

dan pada sebelah malamnya Pengucapan Awam.. oh no!!!!!!!dah la carry mark cam hampeh sem ni..apa nak jadi ni!alahaiiiii...


dan last paper! 
is English BBI 2421..belajar dari kecik sampai besar benda yg sama..grammar dan selamanya grammar..




 maka..pada esok harinya..khamis 20JUN maka bercutilah beta dengan amannya..hihihi..alhamdulilah...semoga sem ni lebih baek dari sebelum ni..selepas berusaha ..akhirnya aku bertawakal..inshaaAllah..semoga Allah tentukan kesudahan yg terbaek untuk diri aku.. in shaaAllah..

dan ingat!!!!



amin.......



No comments:

Post a Comment