description

Blog ni aku yang punya. Aku post apa saja aku suka. Kalau tak nak baca, jangan baca.

Sunday 15 September 2013

sem baruu~


Sem baru dan semangat baru! Yeppeeee!!

Assalamualaikum.. Alhamdulillah dah masuk sem ketiga kat UPM ni.. cepat molep masa berlalu op? xsedar pom.. so, sem baru ni subjek pon makin tough.. kena belaja molep ah.. ingat pesan maa abah.. hehehe…in shaa Allah..

Walaupon result sem 2 jatuh dari sem 1, tu bukan penghalang utk  terus jatuh kan? Apa-apa pon, syukur atas apa yang aku dapat..munkin tu je rezeki aku.. setimpal dengan usaha.. yang penting bagi aku ialah keikhlasan dalam menuntut ilmu..

Okay.. harapan : semoga sem ni menjadi sem yang terbaek.. ameeennnn…

2 comments:

  1. awak boleh! awak boleh! jangan homesick sgt. nak balik rumah tiket mahal. hehe

    ReplyDelete
  2. memang pon.. in shaa Allah.. sy kena kuat kan.. yee! sy tahu sy kuat.. :)

    ReplyDelete